fettar på till vintern!

Jaja. Har ätit som en liten minigris under hela sommarn. La LCHF på hyllan eftersom;
1. Jag fick magkatarr
2. Jag hade semester.
3. Överdrivet korvintag.

Har dock hållit mig borta en aning från kollisarna. Men nu blire lchf igen da. Finns både för och nackdelar med den dieten. LCHF är dock som en jävla sekt. Och ALLA bryr sig om vad man äter. "OMG, äter du en potatis? DET FÅR DU INTE, DET ÄR INTE LCHF!!" Sen blir det ett jävla tjat och kanske en uppläxning om vad som är lchf o inte. Blir grinig och tar en potatis till.

Dock så är det en ganska bra diet för mig som älskar fett, och så behöver jag ha något slags kontroll på maten eftersom jag har haft ätstörningar i 11 år. Och så är jag en sockerjunkie av hög rang. Typ kakor. Kan äta minst 17 olika kakor på 15 minuter. Ej skämt!!

Så ja. Hey hoe, let´s go. Och nej, ni kommer inte få höra ifall jag gått ner i vikt osv, eftersom jag inte väger mig (ätstörningar ni vet). Äter LCHF för jag vill må bra!! (ok, kanske bli lite mindre fläskig oxå)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0