semelhelvete!!

Har tänkt hela dagen på att jag ska fan köpa en semla på Konsum när jag kommer hem!! Är helt skogstokig i semlor, men jag har faktiskt lyckats hålla mig från att köpa nån i år!
Ja, så nu jävlar, det är ju lixom fettisdagen imorrn! Så jag köpte två så att jag kunde värma upp mina lakiga smaklökar lagom tills imorrn.

Köpte nåt nytt påfund som kallades för "vaniljsemla". Hihi! mystiskt! spännande! Gissade vilt på att vaniljen satt i grädden. Tyckte inte den smakade så jävla mycket vanilj dock.
När jag äter semlor börjar jag med locket, sen äter jag runt den tills det enda göttiga finns kvar i mitten, mandelmassan!! NOMNOM.

Ja, ni kan ju gissa vad som var i mitten?!!111 vaniljen. jävla jävla vaniljkräm istället för mandelmassan!!11 BESVIKEN!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag kan sträcka mig till att äta en vaniljsemla om året. Fast helst inte det heller, eftersom jag inte gillar brödet. Är inte så värst förtjust i grädde heller. Men värst är ju ändå mandelmassan. haha

2012-02-20 @ 20:49:15
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

En ska testa ngt nytt, det leder bara till besvikelse.



/Nina 75 år

2012-02-21 @ 06:45:47
URL: http://Ninaruthstrom.se
Postat av: Anonym

ALDRIG skulle oxå va med där



/ Nina 75 år + senil

2012-02-21 @ 06:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0