"puke in this"

Igår åt jag så mycket mat att jag spydde. Bildligt talat alltså. Ibland tappar jag lixom gränserna på vad jag klarar av och ej. Så jag tänkte ha lite..eh "fredagsmys". Köpte ett kakpaket! Och en calzone.

Åt upp kakpaketet på en kvart, sen vräkte jag i mig pizzan, och en halv påse chips. Skillat va? Näe, som gammel bulimiker så vare ju en piece of cake (hähä).
Det som hände sedan var väl ganska uppenbart, jag mådde sjukt dåligt, blev kallsvettig och fick svåra sockerskakningar. Så jag valde att stoppa fingrarna i halsen och kalva upp allt. Tror det var första gången på typ..3 år som jag spydde frivilligt. Det värsta med hela händelsen var väl att jag tyckte att det kändes fantastiskt efteråt. Inte för att jag kommer ta upp min gamle bulimi utan mest för att jag mindes känslan, hur det var lixom, minnen och crap.

SÅ. Nu har jag väl lärt mig en läxa. Inge mer kakor på långa långa tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0