boll på begäran!

Eftersom några efterfrågade hur man gjorde bollen, så bjur ja på en litta tutturial!!
 
detta behöver du. Löshår (går att göra utan, men vill man ha en megaboll så är det ett plus!), dounut, hårnålar, kam, och en snodd!
 
Sätt fast löshåret ungefär du tänkt ha bollen!!
 
Sen gör du en töfffsss!!! Jag gillar när den sitter högt uppihelvetti!
 
Nu tar du dounuten, eller i mitt fall, två strumpor. trä över tofsen!
 
NÅLA fast tofsen! Snurra inte runt håret, utan sätt bara fast det så att det täcker boll!
 
sen snurrar du löshåret runt nålningen! Och där har du stor boll!
 
 
avsluta med sprayen. Jag gillar när när det ser lite slarvigt ut, men det är ju en smaksak!!!
Lätt som en plätt och fantastiskt gött! 
 
pözz!
 

Kommentarer
Postat av: Simkaka

Men uu va käckt! Löshår! Man behöver alltså inte ha vrinlångt hår! Jippie! Tycker boll är skiitläckert (oj, nu hoppade jag över till en ny flik endast med hjälp av tangentbordet, hur gick det till? skitsamma)

2013-07-23 @ 21:44:03
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0